söndag 25 april 2010

Liten uppdatering

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag försöker skriva lite för att komma igång med bloggandet igen. Det finns så mycket att berätta, och samtidigt finns det ingenting att berätta. Jag bor i ett wg i Friedrichshain nu, försöker söka lite jobb, men mest läser jag böcker och dricker kaffe och umgås med mina nya kombor som stickar mössor och lagar mat åt mig och försöker få mig att sporta och äta frukt.

I förrgår var min kusin Balder på besök, vi satt i fyra timmar på min balkong och drack en försvarlig mängd gin & tonic och pratade om politiska ideologier och litteratur. Extremt pretentiöst och extremt välbehövligt.

Nä, nu ska jag iväg till Mauerpark. Tschüss!

5 kommentarer:

  1. låter som om du har det bra! tråkigt bara med sportandet. hörde hur bra du otg hand om balder förresten, haha!

    SvaraRadera
  2. åhh sara, jag vill häsla på, får jag det under kristihimmelfärd???

    SvaraRadera
  3. åååh sarulf i will love you endlessly, even though you're far away from me!!!

    SvaraRadera
  4. Johanna: Eh, jag har fått oförtjänt med kredd för det där.

    Lina: När är Kristi himmelsfärd? Typ nu? Haha!

    Isa: <3

    SvaraRadera
  5. jag var egentligen ironisk, menade liksom hur bra det gick för honom när han hälsat på dig! fast liksom skämt va, du har ju ingen skul i det!

    SvaraRadera