söndag 9 maj 2010

Försökte vara en söt tjej med två rosetter


VÄN!

I morse såg jag bilder från mamma och Johannas Parisresa på facebook. Jag blev lite inspirerad av Johannas frisyr och försökte mig på samma. Eh, bry er inte om luggen. Den är på utväxt, om man säger så.



Wööwö, en bild från mitt rum! Som ni ser har jag en del grejer runt min spegel. Från vänster: Ett serieoriginal av Lina Neidenstam (en av mina finaste ägodelar), en bild av Gabbi från i femman där hon spexar loss med en sopborste (hittade den när jag städade på vinden), en bild av mig och Kristin från hennes kök på Gotland förra sommaren (som egentligen är ett hejdåkort från förra gången jag åkte till Berlin) och sist men inte minst ett Alla hjärtans dag-kort från Isa där det står "The reddest rose I always bring you" (bakläxa om man inte fattar varifrån det kommer!) och inuti "Säl you love my darling, säl your love!".

Det kan eventuellt vara det finaste någon nånsin sagt till mig.

3 kommentarer:

  1. nämen, lilla jag? en stilförebild! kan man tänka sig!

    SvaraRadera
  2. fint verkar du ha det i rummet också, eller runt spegeln åtminstone!

    SvaraRadera
  3. Johanna: Varsågod! Och tack!

    SvaraRadera