onsdag 19 maj 2010

Vad skulle Freud säga?

Det här med drömmar alltså. I vanliga fall minns man ju bara de drömmar som gjort starkt intryck på en under natten, men här har jag så mycket tid att sova att jag liksom minns även de skittråkiga drömmarna. Här är två exempel på extremt intetsägande drömmar jag har haft på sistone:

- Jag fick tillbaka min cykel från cykelverkstaden och den gnällde fortfarande. Jag blev irriterad.
- Mina kompisar hade kommenterat min blogg (men det hade ni inte!!!!!!! :''''((().

1 kommentar:

  1. aaa men nu kommenterar jag :D
    haha å vet du, jag minns mina drömmar jättemycket
    för inte så långe sedan drömde jag att vi levde på stenåldern och jag var tvungen att lära min familj allt om världen för jag var den enda som kom ihåg att vi egentligen inte levde då...

    SvaraRadera